niedziela, 21 września 2014

Otwarcie bloga :D

Cześć :D
Tutaj wasza AlvyWays, inni mogą mnie kojarzyć jako Spencer ;> 
Chciałabym krótko przedstawić wam mojego (i nie tylko mojego) nowego bloga Tanglend In The Horses' Manes. Będzie to blog, w którym możecie znaleźć różne porady na temat jeździectwa, konia itd. Ja wraz z Arią i Tris będziemy starały prowadzić się go najlepiej jak możemy. Teraz postaram się odpowiedzieć na wasze pytania, które mogę przewidzieć;
Posty będą dodawane w różnych okolicznościach i o różnych porach. Nie będą regularnie , jednak postaramy się dodawać co najmniej jedną na dwa tygodnie. W zakładce "pytania" możecie nam podpowiadać co chcecie zobaczyć w poście i zadawać nam pytania. Jeśli z czymś się nie zgadzacie śmiało piszcie :) Jak zadajecie pytanie, to fajnie by było zadawać je "do kogoś". Mam na myśli, że jeśli macie pytanie do mnie to piszcie na końcu coś takiego (Aw), do Arii (A), a do Tris (T).
/Alwy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz